// Strawberry Cupcake


Hello! Im Nurin. Don't forget to follow me, okay! (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



HELLO!



Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | href="http://aqupunyekesahbukankau.blogspot.com/">Una


Older Post | Newer Post
Ratu Hati Seorang Anak
17 Feb 2016 | 11:52 am | 0 Sweet Cupcake

Hello gais! Alhamdulillah, aku dan kawan-kawan yang lain selamat tiba di matrik selepas cuti tengah sem 2 minggu. Walaupun dengar 2 minggu tu lama, tapi bila ada dekat rumah ni rasa kejap je. Pejam celik, pejam celik dah cukup 2 minggu, so perlu pulang ke sangkar ni semula untuk meneruskan perjuangan kitorang. Untuk capai cita-cita kitorang, kena korbankan sikit masa. Huhuhu. Nk cuti lagi >.<

Gambar dekat atas tu aku dan umi aku. Permata jantung aku, ratu hati aku, permaisuri hidup aku dan semuanya lah. Orang yang paling aku sayang. Sampai bila-bila dan sampai aku pejam mata, dia adalah segala-galaya. Orang yang paling faham apa yang aku rasa, faham perangai aku, faham apa yang aku nak. Even aku tk bagitahu pun dia boleh rasa. Itulah kelebihan seorang ibu. She can know everything what we feel. Terima kasih umi, adik sayang umi! 

Bila aku down, rasa jatuh macam tk boleh nk bangkit (bila aku sedih sangat, haha) , dialah orang yang selalu bagi aku semangat nak bangkit. Selalu ada je untuk aku, tak kira masa. Alhamdulillah. Terima kasih, ya Allah. Aku rasa bersukur sangat bila dikurniakan seorang ibu. Dulu, walaupun aku belajar dekat boleh jumpa setiap minggu, hati aku tetap rindu. Apatah lagi belajar jauh, hati ni tak pernah rasa tak rindu. Nak je umi ada depan mata (kalau boleh 24jam) ! 

Inilah pengorbanan seorang anak, pergi belajar elok-elok dan bawa pulang kejayaan untuk ibu bapa. Itulah yang selalu ibu bapa ingin dari anaknya, ingin lihat anaknya berjaya. Umi abah, adik minta maaf, minta ampun sebab masih belum bagi kejayaan. Insya Allah, one day I'll be success like others too. Doakan yang terbaik untuk adik :)

Mom, you are my friend, you are my spirit, my influence towards success. There is no replacement of you in my life. You are the best and forever will be the best for me. I love you dearest mom. 

Ok dah, cukup. Mata dah macam masuk habuk ni haa. Rindu nak balik lagi :( 
 Bye ! :))